Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Super1.hr nedavno je unaprijedio svoja pravila o privatnosti i korištenju takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa.

BILO JE I VRIJEME

Žene su napokon dobile vlastite dresove za Svjetsko prvenstvo u nogometu

Nike je predstavio 14 novih uniformi za ženske nogometne reprezentacije koje više nisu samo ekstenzija muških kolekcija

Nike je jučer na globalnom okupljanju u Parizu predstavio nove uniforme za 14 ženskih nogometnih reprezentacija svijeta (za igru kod kuće i u gostima) od njih 24 koliko ih se natječe na ženskom Svjetskom prvenstvu u nogometu. To je prvi put nakon 1995. kada je brend počeo surađivati sa ženskim Svjetskim prvenstvom u nogometu da je svaka uniforma izrađena posebno za žene, a ne samo kao ekstenzija ili varijacija muške kolekcije. Tri dana ranije, na Dan žena, nove uniforme za tri reprezentacije predstavio je i Adidas, a osim toga su najavili da će pobjednički tim na ženskom Svjetskom prvenstvu u nogometu 2019. dobiti jednake bonuse kao i njihovi muški kolege.

Možda zvuči banalno, ali ovo je itekako velik problem za žene u sportu. Sjetite se samo Serene Williams i brojnih konflikata pa i kazni koje je dobila zbog odabira vlastitih uniformi. I žene u nogometu borile su se za svoja prava kad je odijevanje u pitanju jer im ono znači puno za samopouzdanje, ali i može smetati u izvedbi ako odjeća nije kako bi minimizirala smetnje, a maksimizirala efektivnost.

Pri izradi novih uniformi u Nikeju su mislili na sve. Uži dresovi muškarcima pomaže da se “osjećaju moćno, poput superheroja”, rekla je Cassie Looker, product managerica za globalni nogomet, i dodala da žene umjesto toga žele izgledati profesionalno. Zbog toga su se, piše New York Times, Nikejevi dizajneri fokusirali na duljinu rukava i vratni izrez koji je nešto između okruglog i V izreza pa se lako navlači preko konjskog repa koji nogometašice često nose. “One ne žele distrakcije”, zaključila je Looker.