Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Super1.hr nedavno je unaprijedio svoja pravila o privatnosti i korištenju takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa.

Karijera

Obožavamo make-up Charlotte Tilbury pa nas je zanimalo tko je ta žena koja ga je izmislila i kako joj je to palo na pamet

Na svijetu postoji toliko šminke, posebno maskara, a u posljednje vrijeme svi su poludjeli baš za njezinima. Kako joj je to uspjelo? Charlotte Tilbury već je s 13 godina imala poslovni plan, a prije pet godina je razvila svoj brend kozmetike kojeg se žene ne mogu zasititi. Mi smo istražile kako je postigla globalni uspjeh 

Slavna britanska vizažistica Charlotte Tilbury koja je odrasla u vrlo kreativnoj obitelji u Ibizi, slijedila je svoj san i ostvarila mega uspješnu karijeru. Radila je kao kreativna konzultantica za impresivan niz beauty i modnih brendova kao što su Tom Ford, MAC, Helena Rubinstein i Chanel. A prije pet godina konačno je odlučila slijediti svoj san i pokrenula je vlastitu beauty marku punu proizvoda koji su jednostavni za odabir, upotrebu i poklon.

Jako nam se sviđa jednostavan, a moćan make-up kakav ima Amal Clooney pa smo pronašle svu šminku koju koristi

Među zvijezdama koje redovito uređuje nalaze se Catherine Zeta Jones, Kim Kardashian, Kate Moss pa čak i Amal Clooney koja i inače koristi uglavnom njezinu kozmetiku. Njezin uspjeh u beauty industriji prepoznala je i Kraljica Elizabeta II. koja joj je dodijelila MBE nagradu za doprinos britanskom poduzetništvu.

LJUBAV PREMA MAKE-UPU

Tilbury je oduvijek znala da želi biti dio beauty industrije. Od malih je nogu voljela modu, ljude i ljepotu, a umjetničku crtu naslijedila je od oca koji je bio slikar. “Bila sam opsjednuta s filmskim plakatima Marilyn Monroe na mom zidu. Proučavala sam trepavice, čeljust, jagodice, oblik očiju, obrve, a sjećam se i trenutka kada sam pomislila kako šminka može preobraziti moj život”.

Zbog svojih rijetkih trepavica s 13 godina počela je koristiti maskaru, a nakon niza pozitivnih reakcija brojnih ljudi koji su primjetili kako zbog toga izgleda drugačije počela se još više zanimati za šminku i frizure. “Imala sam koncept za moju marku u dobi od 13 godina. Rekla bih djevojkama: “Poprskajte kosu. Nosite ovo. Nosite ovaj šal. Ovako nosite kosu”.

Iako je oduvijek znala s čime će se baviti, bilo je trenutaka kada je sumnjala u sebe, no samo zbog jedne rečenice nikada nije odustala. “Charlotte, znam da ćeš ti biti zvijezda”, napisao joj jednom jedan britanski novinar u SMS poruci i nikad to nije zaboravila. “Kad god sam se sumnjala u sebe i pomislila da bih odustala, pročitala bih ovu poruku da mi da snagu da si kažem da znam da mogu doprijeti do zvijezda i znam da to mogu učiniti”, komentirala je nekoliko godina kasnije.

USPJEH UNATOČ RECESIJI

U vrijeme recesije radila je za Vogue, a tada je bilo gotovo nemoguće da se netko probije i uspije, ali njoj je to ipak uspjelo. Vogue joj je tada počeo davati hrpu portreta s Isabell Blow. Preko nje upoznala je Katie Grant, a zatim Merta i Marcusa. Radila je tako 38 modnih revija u sezoni, i to u suradnji s poznatim zvijezdama poput Alexandera McQueena, Toma Forda, Armanija i Prade.

Dok je to radila, ujedno je stvarala svoju liniju šminke i kako kaže, uvijek je znala da će napraviti vlastiti brend. Svoje vještine brusila je radeći s drugim ljudima koji su je uvijek pitali o proizvodima koje je koristila. No, nije im mogla dati puno specifičnih proizvoda jer je miješala sastojke za točne formule i određene boje kako bi napravila svoju šminku.

“Htjela sam stvoriti brend koji bi bio dosta drugačiji i doista sam došla do nečega što omogućuje ženama da postanu najbolje verzije sebe kroz šminku, a to sam naučila dosta rano u mladosti. Šminka je mnogo više nego samo slikanje lica. To je makeover uma. To vam daje povjerenje, sreću i radost. To je najljepši dar koji možete dati nekome. Živimo u nevjerojatno slikovnom svijetu u kojem vas ljudska bića sude i vi sami sebi sudite. Kada izgledate dobro, osjećate se dobro”, smatra Tilbury.

SKRIVENA PORUKA BRENDA

“Ja stvarno želim učiniti nešto što mijenja život ljudi – proizvod koji nešto znači ženi i zbog kojeg se osjeća drugačije”, kazala je Tilbury pa dodala: “Svugdje u mojoj marki postoji skrivena zvijezda. Zato što vjerujem da su svi ljudi zvijezde, i to je ono što osjećam da make-up radi.

Želim nastaviti raditi kako bi se žene osjećale sigurne, lijepe i sretne. To je najbolji osjećaj na svijetu i osjećam se nevjerojatno nadareno što imam takav nevjerojatan posao”. Iza Charlotte su godine iskustva i osvojila je više od 150 nagrada.

GLOBALNI USPJEH

Charlotte Tilbury tako posljednjih godina svojim kozmetičkim brendom Charlotte Tilbury Beauty Ltd. osvaja svijet. Ona je žena koja stoji iza make-up lookova brojnih celebrityja. S više od 25 godina iskustva, Tilbury radi s brojnim slavnim osobama, uključujući Kate Moss, Caru Delevingne, Naomi Campbell, Nicole Kidma, Penelope Cruz, Natalie Portman i Amal Clooney koju šminka za sve veće evente.

Jako nam se sviđa jednostavan, a moćan make-up kakav ima Amal Clooney pa smo pronašle svu šminku koju koristi

“Tijekom godina sam izgradila nevjerojatna prijateljstva i imam podršku mnogih ljudi u modi. To je vrlo intiman odnos sa šminkom. Ljudi vole način na koji ih ja uljepšam, a ako se možete s njima nositi, to vodi do predivnih stvari”.

SURADNJA S POZNATIM FOTOGRAFIMA

Njezinih ruku djelo redovito snima i legendarni modni fotografi Mert Alas i Marcus Piggot, Annie Leibowitz, Steven Klein i Michelangelo di Battista, a fotografije su objavljene u ikonografskim publikacijama koje obuhvaćaju Vogue, Vanity Fair, i-D i GQ.

Zahvaljujući njezinim kvalitetnim proizvodima koje žele svaka žena na svijetu tvrtka Tilbury je tako doživjela i globalnu ekspanziju, te se proširila i na azijsko tržište. Celebrity make-up artistica tako je nedavno otvorila i dva beauty salona u kineskoj robnoj kući Lane Crawfordu. “Nevjerojatno je dobro vidjeti kako se sve dobro razvija od Bliskog istoka do Azije i od Amerike do Europe. To je stvarno čarobno”, kaže Tilbury.

I drugi vizažisti, blogeri i blogerice i mnogi make-up entuzijasti obožavaju njezinu kozmetiku, ponajviše ruževe i pudere, jer tvrde da se odlično nanose, hidratiziraju, nisu teški na usnama i licu te ne isušuju.

UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA KARIJERU

Instagram je, smatra, poput plakata, a Facebook je također nevjerojatan način komuniciranja s ljudima kao i ljudi koji pregledavaju vaš novi proizvod. Njezin je vodič na YouTube kanalu, kaže, bio nevjerojatan način komuniciranja i obrazovanja publike o tome kako voli šminkati. “Mnoge žene su stvarno prestravljene, a YouTube stvarno mijenja živote u smislu šminke”, kaže Charlotte koja se vodi motom “dajte ženi pravu šminku i može osvojiti svijet”.

A to je upravo i ona učinila sa svojom šminkom samo zato jer je slijedila svoje snove i naporno radila. “Uspjeh je jednako velik ili manji koliko želite, ali ne svi žele biti tako veliki. I potpuno poštujem i cijenim to. Na pojedincu je da odredi gdje želi ići i što želi u životu. Ono što je tužno je da svi ne prate svoje snove, odustaju. Ne vjeruju da mogu, a takav život može biti vrlo ograničen za takve ljude. No, ja vjerujem da možete imati što god želite”, zaključila  je slavna vizažistica u intervjuu za Fashionista.

Budući da su njezini proizvodi jako traženi ne samo među hollywoodskim zvijezdama A-liste nego nego je vole i sve druge žene, mi smo izdvojili nekoliko njezinih vrlo traženih proizvoda koji i tim Super2 voli.

Net-a-porter

Ruž – Charlotte Tilbury Matte Revolution Lipstick

Gdje se može kupiti: Net-a-porter
Cijena: 225,00 kuna

Cult Beauty

Paleta sjenila- Instant Eye Palette

Gdje se može kupiti: Cult Beauty
Cijena: 505,82 kune

Cult Beauty

Parfem- Scent Of A Dream, 100 ml

Gdje se može kupiti: Cult Beauty
Cijena: 809,31 kuna

Nordstrom

Puder- Magic Foundation SPF 15

Gdje se može kupiti: Nordstrom
Cijena: 299,14 kuna

Nordstrom

Anti-age krema – Magic Cream Treat & Transform Moisturizer

Gdje se može kupiti: Nordstrom
Cijena: 679, 86 kuna

Feelunique

Maskara – Legendary Lashes Volume 2 – Black Vinyl

Gdje se može kupiti: Feelunique
Cijena: 221,49 kuna

 

Tekuće sjajilo- Collagen Lip Bath

Gdje se može kupiti: Selfridges
Cijena: 210,76 kuna

 

Rumenilo – Cheek To Chic Swish & Pop Blusher – Love is the Drug

Gdje se može kupiti: Net-a-porter
Cijena: 287,94 kuna