Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Super1.hr nedavno je unaprijedio svoja pravila o privatnosti i korištenju takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa.

SNAGA

Volimo Gwyneth, koja je ovaj tjedan proslavila 10 godina Goopa i svoj 46. rođendan

Gwyneth Paltrow je nerijetko nazivana najomraženijom glumicom u Hollywoodu, no unatoč tome hrabro korača naprijed i ne prestaje nizati uspjehe

Ovaj tjedan je proslavila 46. rođendan, 10. godišnjicu osnutka svog brenda Goop i najavila da će po prvi put biti dostupan u Velikoj Britaniji, a sinoć se i udala za svog partnera Brada Falchuka u intimnom okruženju u Hamptonsima.

Voljeli ju ili ne, mora se priznati da je Gwyneth postigla nevjerojatan uspjeh izvan svoje glumačke karijere.

OD NEWSLETTERA DO MEDIJSKOG CARSTVA

View this post on Instagram

It’s hard for me to believe that 10 years ago today, I sent the first, heartfelt, whimsical, lo-fi goop newsletter from my kitchen in Belsize Park London out into the world. And what a ten years it’s been. I have learned so much. I have learned about community and trust and conviction and authenticity and perseverance and self-belief. I have learned about leadership and culture and management and excel and wordpress and (multiple) e-commerce platforms. I have learned how to finish the days work at the kitchen table while my kids work on geography and geometry, that balance is elusive, that start-up life and motherhood are sometimes difficult bedfellows. Goop started as a place for me to collate and aggregate things that I had the good fortune to learn about; recipes, travel tips, doctors, healing modalities from foreign lands. When I look back, I see that I wanted to be a connector. I had a passion to connect interested people to interesting things, myself included. Our mission has evolved and keeps evolving. In these ten years that will follow, we hope to continue serve as a conduit to great information, and to make product that we always stand behind. We hope we will always remain unafraid to push boundaries, to introduce new ideas. We will always try to create a space where questions are sacrosanct and shame has no place. I want to thank each and every one of you for being a part of goop. We are so grateful for your engagement, for what you reflect back to us. Thank you for the most extraordinary journey thus far. Love, gp

A post shared by Gwyneth Paltrow (@gwynethpaltrow) on

Goop je osnovan 2008. kao običan newsletter, a u ovih 10 godina narastao je toliko da isti taj newsletter danas ima milijun pretplatnika i ogromnu publiku online izdanja. Ondje se mogu pronaći razni savjeti o ljepoti, zdravoj prehrani i vježbanju, modi i interijerima, a koliko je koncept uspješan govori i činjenica da je prošle godine pokrenuto tiskano izdanje u suradnji s Conde Nastom i Annom Wintour.

Osim toga, u sklopu Goopa postoji webshop koji čini veliki dio uspjeha cijelog brenda. U njemu se nalaze Goop proizvodi, ali i proizvodi raznih drugih brendova koje Gwyneth tobože sama selektira.

ISKUSTVO ZA ODABRANE

Budući da su vlastite beauty brendove otprilike u isto vrijeme pokretale druge glumice, a među njima su Blake Lively i Reese Witherspoon, Gwyneth se po nečemu morala istaknuti. Njezin brend i webshop zato su danas mjesto pomno odabranih luksuznih proizvoda koji odgovaraju samo ženama određenog ukusa (i dubine džepa).

“Sve je u ispravnoj selekciji,” rekla je Brittany Weinstein, Goopova direktorica vanjskih suradnji i specijalnih projekata, za publikaciju Racked. “Naša publika ne želi kopati kroz stranice s robom i beskrajnim mogućnostima. Ljudi se pretplaćuju na Goop jer žele pojednostavljeni izbor s limitiranim opcijama.”

I čini se da ta ispravna selekcija ne vrijedi samo za proizvode jer Gwyneth pažljivo birala i ljude koji će s njom raditi. Zaposlila je tako Lisu Gersh, bivšu direktoricu u medijskom carstvu Marthe Stewart i suosnivačicu kanala Oxygen Network koja je odigrala važnu ulogu u Goopu i vrlo pametne poteze.

Jedan od njih bio je i taj da je vijest o razvodu Chrisa Martina i Gwyneth prvi put objavljena upravo na Goopu, a onda je tu i pokretanje online prodaje i velike suradnje s imenima kao što su Diane von Furstenberg ili Anna Wintour. I tko zna, možda će i prvi detalji o sinoćnjem vjenčanju o kojem se još gotovo ništa ne zna, biti objavljeni upravo na Goopu.

LICE KAO BREND

I, iako je Gwyneth jednom prigodom doista proglašena najomraženijom zvijezdom u Hollywoodu, činjenica je da joj je upravo njezino lice donijelo najveći uspjeh. Tko u 47. godini života ne bi htio besprijekoran ten bez bora kakav ima Gwyneth? A kako doći do njega? Naravno, uz Goop.

Ta jednostavna formula koja se ponavlja kroz već spomenut odabir artikala za webshop, njezine savjete o vježbanju, prehrani ili jednostavno otkrivanje brendova koje nosi, recept je za uspjeh koji se i nakon 10 godina nastavlja. Gwyneth zato ne mari je li najomraženija u Hollywoodu ili ne jer Pepper Potts treba nju, a ne obrnuto.

View this post on Instagram

Lunchtime #pepperony

A post shared by Gwyneth Paltrow (@gwynethpaltrow) on