Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Super1.hr nedavno je unaprijedio svoja pravila o privatnosti i korištenju takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa.

VIJEST

Facebook je, čini se, krenuo u ozbiljan razvoj svog TV kanala. Odsad tamo možete gledati Buffy

Facebook se udružio s 20th Century Foxom i kreću u pohod zvan Facebook Watch

Facebook Watch je tu već neko vrijeme, ali realno, jeste li ikad kliknuli na tu ikonu u Facebook aplikaciji? Ja na nju odlazim tek kad želim obrisati notifikacije, a ako mi se pojavi reklama usred videa koji gledam bez razmišljanja nastavljam scrolati dalje. Radije ću odustati od cijelog videa nego pogledati još jednu reklamu.

No, Facebook ima složenije planove za svoju Watch opciju od jednostavne platforme za videe koje objavljuju portali. Udružili su se s 20th Century Foxom pa od sada tamo možemo gledati stare klasike kao što su “Buffy, ubojica vampira” i njezini nastavci “Angel” i “Firefly”.

MOŽE LI FACEBOOK POSTATI SNAŽNA PLATFORMA ZA REALITY?

Fidji Simo, voditeljica odjela za video u Facebooku rekla je da su tako htjeli omogućiti fanovima da kultne klasike iskuse na sasvim novi način. Osim toga, Facebook trenutno radi na vlastitim produkcijama koje se oslanjaju na reality televiziju jer upravo to je srž Facebooka, voajersko praćenje života drugih ljudi.

Pripremaju tako reizdanje MTV-jeve reality emisije “The Real World”, a rade i na emisiji s podmetanjem šala i to u suradnji s Kim Kardashian. TLC i E! maknite se s puta, stiže Facebook.