Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Super1.hr nedavno je unaprijedio svoja pravila o privatnosti i korištenju takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa.

Priča

U 71. godini umrla je suosnivačica Benefita, jednog od najpopularnijih beauty brendova na svijetu

Benefit Cosmetics jedan je od najuspješnijih beauty brendova pod grupacijom LVMH kojeg su pokrenule sestre Jean i Jane Ford

Jako je zanimljivo kako je nastala kozmetička kuća Benefit. Dvije sestre bacale su novčić 1976. godine kako bi donijele odluku hoće li otvoriti restoran ili kozmetički salon. Jean i Jane Ford tako su se odlučile za salon The Face Place koji su otvorile u San Franciscu. Njihov prvi proizvod bio je rumenilo i sjajilo u jednom, pod imenom ‘rose tint’, koji je izvorno bio osmišljen za egzotičnu plesačicu kako bi si mogla obojati bradavice. Dan danas ovo je najprodavaniji proizvod Benefita, a zove se ‘benetint’.

Salon je izgledao poput trgovine slatkiša, a nudio je brze make up popravke, za žene svih zanimanja. Glas se jako brzo proširio, tako da su sestre u osamdesetima promijenile lokaciju salona, lansirale su i ‘lip plump’ proizvod, a 1990. preimenovale su ime salona u Benefit Cosmetics. Danas je Benefit pod grupacijom LVMH i jedan od najbrže rastućih brendova koji se prodaje u 45 zemalja diljem svijeta, a na tom popisu je i Hrvatska (Benefit možete pronaći u Douglas parfumerijama).

U kasnijim devedesetima brend se počinje prodavati diljem svijeta, kao primjerice u Harrodsu u Londonu. Lansira se web site i uskoro postotak u njemu kupuje grupacija LVMH. Jedan od najpoznatijih launcha je njihov ‘brow bar’, a Benefit je danas itekako poznat po najboljim proizvodima za obrve, kao i po primerima, bronzerima, highlighterima, maskarama, njeti tijela i parfemima. Godišnje se u Benefit brow barovima uredi 5 milijuna obrva.

Brendu se 2008. godine pridružuju i kćeri Jean Ford Danielson , Maggie i Annie, koje preuzimaju ulogu poznatih sestara. Tajna uspjeha Benefita u njihovoj girlie, pristupačnoj i veseloj komunikaciji, nazivima za proizvode i dizajnu. Oni su stvarno unijeli riječ ‘zabava’ u svoje proizvode i brending. Imena poput Hello Flawless, They Are Real! i Stay Don’t Stray, Holla Matte Bronzer samo su neka od njih.

Iako su Jean i Jane napustile brend prije 7 godina, itekako ih svi i dalje identificiraju s njim. Jean Ann Ford izgubila je bitku od raka u 71. godini života, a na Benefit Instagram profilu podijeljen je status u kojem piše kako je Jean iza sebe ostavila make up dinastiju, ali i načelo kako je ‘smijeh najbolja kozmetika’ – što i je slogan brenda. Njezine kćeri, Maggie i Annie, nastavljaju dijeliti i promovirati tu misao i dalje.