Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Super1.hr nedavno je unaprijedio svoja pravila o privatnosti i korištenju takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa.

FIT influenserica

Pitale smo fitness influensericu što jede i koliko vježba. Spomenule su se palačinke s Nutellom

Erika je jedna od popularnijih fitness trenerica i influenserica u Hrvatskoj. Zanimalo nas je koliko vježba, što jede i šminka li se za teretanu

Influenseri na društvenim mrežama postali su glavna inspiracija i motivacija kad se radi o modi, hrani ili novim make-up proizvodima. U čitavom svijetu, pa tako i kod nas, sve je veći broj popularnih influensera, posebice onih koji se bave promocijom zdravog života, treninga i zdrave hrane. Jedna od takvih u Hrvatskoj koju smo odlučile izdvojiti je Erika Kraljević koja ima samo 24 godine i dolazi iz Poreča.

Erika je fitness influenserica i licencirana trenerica koja na svom Instagram profilu broji već preko 50 tisuća pratitelja iz cijelog svijeta. Aktivna je na svom YouTube kanalu te je jedna od članica popularne stranice treniraj.me koja promovira zdrav život i dijeli savjete iz područja fitnessa. Erika se fitnessom bavi već preko tri godine, a i dalje smatra da su edukacija, obrazovanje i trud najvažniji. Razgovarale smo s njom o tome kako izgledaju njeni dani, kako se i čime hrani, a malo smo pričale i o make-upu.

“Svaki dan mi je drugačiji”

“Svoj dnevni raspored stalno prilagođavam jer mi se obaveze često mijenjaju. S obzirom na to da nemam klasični posao niti radno vrijeme, ne mogu previše unaprijed isplanirati svoj tjedan. Pa nekada se i dogodi da radim po cijele dane, ali nekada je sve opuštenije, međutim to je takav posao gdje pravog odmora niti slobodnog dana zapravo ni nema.”

U vezi vježbanja ima samo jedno pravilo

“Trudim se vježbati bar do četiri puta tjedno, nekada više, a nekada i manje. Jedinog pravila kojeg se uvijek držim je taj da ostanem aktivna što više. Osobno više volim treninge ujutro, nekako me to pokrene i motivira za cijeli dan koji me čeka.

Nemam nekih posebnih vježbi koje baš moram raditi jer mislim da sve vježbe imaju svoju ulogu u treningu. No, mogu reći da imam svoje favorite. Najdraže su mi vježbe za noge, zapravo obožavam sve kompleksne vježbe kao mrtvo dizanje, čučnjevi, iskoraci i sklekovi, jer su definitvno izazovne, dižu puls i aktiviraju veći broj mišića.”

Ne uskraćuje si finu hranu

“S vremenom sam shvatila koje mi namirnice odgovaraju i koje najviše volim jer je to najbitnije. Morate uživati u hrani kojoj jedete. Ne držim se nikakvog posebnog režima prehrane, sve je vrlo jednostavno. Pokušavam imati neki balans, jesti zdravo, ali opet si tu i tamo priuštiti hranu za ‘gušt’, primjerice palačinke s nutellom. Moja prehrana je dosta raznolika i ne uskraćujem si niti zabranjujem namirnice. Sve je stvar balansa.

Prije vježbanja definitivno volim uživati u šalici kave sa rižinim mlijekom, taman da me razbudi i pokrene za trening. Nakon odrađenog treninga me najviše veseli pripremanje obroka nakon treninga, obožavam smoothije sa posnim sirom i proteinske palačinke. Veseli me što je zdrava prehrana tako fina i što postoji toliko ukusnih recepata.”

Nosi šminku, ali u teretani samo ponekad

“Osobno mislim da je najbolje i najzdravije odraditi trening bez šminke. S druge strane nemam ništa protiv cura koje se šminkaju i idu u teretanu jer i ja nekada upadam u tu skupinu. Nekada trebamo malo više samopouzdanja, a sitne stvari kao pokriti nedostatke može puno značiti za samopouzdanje. Svakako bih preporučila koristiti vodootpornu šminku i prirodni make up.”

“Mislite na svoje zdravlje”

“Moj savjet za sve je da ostanete aktivni i mislite na svoje zdravlje! Ne tjeram vas u teretanu, niti da jedete salate, ali vam toplo preporučam da se potrudite biti fizički aktivniji – više šetanja, bicikliranja, rolanja, te da usvojite par zdravih navika. Primjerice smanjite unos šećra i prerađevina. Sve je to dovoljno za dobar ‘start’.”