Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Super1.hr nedavno je unaprijedio svoja pravila o privatnosti i korištenju takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa.

FIT

Jessica Biel ima rješenje za upalu mišića nakon treninga. Ne, neće vam se svidjeti

Poznata glumica ima dobro rješenje za bolne mišiće, zvuči dosta naporno, ali djeluje

Dobro znamo onaj osjećaj dan nakon treninga ili malo jače tjelovježbe. Ukočene noge, bol u trbušnim mišićima, rukama, ma svakom dijelu tijela. Onda ujutro bude teško čak i skuhati kavu.

U to vrijeme imamo osjećaj da želimo samo leći u krevet i jedva se pomicati, samo kako bi upala čim prije prošla. Izgleda kako glumica Jessica Biel ima rješenje za to u koje se kune da djeluje. Odmah da vas upozorimo, neće vam se previše svidjeti.

Ne smijete stati kada boli

Kad imate upalu mišića zadnje što želite je dodatno se pomicati ili izvoditi neke naporne vježbe. No, kako tvrdi Biel na svojim društvenim mrežama, a i mnogi treneri diljem svijeta, upravo tada ne smijete stati. Neovisno o tome koliko vas boli i koliko je teško, nastavak vježbanja dok imate upalu mišića je taj koji će vas spasiti od dodatne boli. Ukratko, ako vas bole noge, vježbajte noge, ako vas bole leđa, red je na njima.

Naravno, to ne zvuči kao najugodniji način borbe protiv bolnih mišića, ali kako tvrde treneri diljem svijeta, to funkcionira. Iako se preporučuje da se mišići barem malo oporave nakon vježbe, neaktivnost nije uvijek lijek. Ako su vam bolovi previše jaki, pokušajte sa nekom lakšom vježbom ili samo šetnjom, glavno da se mišići i dalje pokreću kako bi se brže oporavili.

Pomoć nakon treninga

Nastavkom vježbanja poboljšat ćete protok krvi u upaljenim mišićima, a to će omogućiti da se lakše i brže riješite boli. Osim toga bi bilo dobro da nakon vježbanja jedete nešto više proteina, voća i povrća, a nužno je i da se dobro odmorite i naspavate. Pokazalo se da od pomoći mogu biti i masaže, ali je važno da ne pretjerujete kako ne bi još više upalili mišiće. Da, zvuči teško, ali ako može Jessica Biel, možemo i mi. Valjda.