Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Super1.hr nedavno je unaprijedio svoja pravila o privatnosti i korištenju takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa.

RECEPT

Za ovu užasno zdravu salatu Andreje Cukrov ne trebate ni kuhati brokulu. Zakon

Primijetile smo da mnogi koji ne vole jesti brokulu često ju kamufliraju kako ne bi u potpunosti doživjeli njezin okus

To nije bila ideja naše poznate gastro blogerice i food loverice Andreje Cukrov koja je spojla brokulu i grožđe i tako je salata postala gurmanski užitak. Trebat će vam brokula, grožđe i luk, avokado i indijski oraščići, a dobra je stvar da ne trebate paliti pećnicu. Andrea kaže da je da je ovo prava bomba, prepuna dobrih nutrijenata, veganska je i potpuno sirova. Pratite recept i uživajte u obroku.

Sastojci za salatu:

  1. 1 manja glavica brokule (cca. 300 g)
  2. ½ avokada
  3. ½ glavice ljubičastog luka
  4. 10 zrna crnog grožđa
  5. 200 ml umaka od indijskih oraščića
  6. dobar prstohvat soli
  7. nekoliko kapi limunovog soka

Sastojci za umak od indijskih oraščića:

  1. 1 šalica indijskih oraščića, namočenih preko noći
  2. 1/3 šalice mlake vode
  3. 1 žlica prehrambenog kvasca
  4. sok pola limuna
  5. prstohvat soli

Priprema:

Brokulu operite pa je narežite na najmanje moguće cvjetiće, stabljiku brokule u ovoj salati ne koristimo. Avokado narežite na kockice, a ljubičasti luk na tanke trakice. Grožđe prepolovite i ako je potrebno izvadite koštice. Sve sastojke promiješajte u zdjeli za salatu pa ih prelijte umakom od indijskih oraščića. Još jednom promiješajte kako bi se sastojci dobro proželi te salatu začinite solju i limunovim sokom po ukusu. Čuvajte u hladnjaku do posluživanja i uživajte.

Indijske oraščiće namočite u hladnoj vodi večer prije pripreme umaka ili barem par sati ranije. Dobro ih operite i ocijedite. Stavite indijske oraščiće u blender, dodajte im 1/3 šalice mlake vode, prehrambeni kvasac, mljevenu papriku, limun i sol, te sve blendajte dok ne dobijete glatku smjesu. Umak prebacite u teglicu i čuvajte u hladnjaku do korištenja.