Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Super1.hr nedavno je unaprijedio svoja pravila o privatnosti i korištenju takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa.

Veze i odnosi

Djevojka mu se svakodnevno nosi s napadajima panike, a on joj u tome jako dobro pomaže

Danas se valjda svaka druga osoba nosi s nekom vrstom anksioznosti, no rijetki savjetuju partnere i prijatelje kako se nositi sa tim

Znamo koliko se ovih dana piše o anksioznosti, već je jasno da smo generacija itekako podložna stresu. Vremena su se promijenila, primamo nevjerojatnu količinu informacija, borimo se s unutarnjim demonima, strahovima, negativnim predviđanjima i jako visokim očekivanjima. I sama sam se nosila s napadajima panike prije nekoliko godina, danas je samo ostala povremena anksioznost, koji dijelim s pola svijeta.

Jako je bitno kako u tim trenucima na vas reagira okolina, osobito najbliži prijatelji i partner, a upravo je njima i namijenio savjete jedan od korisnika platforme Imgur

Collage GIF by Passch - Find & Share on GIPHY
Giphy (Passch)

Na platformi za djeljenje fotografija, osvanuli su savjeti o tome kako pomoći osobi koja se često i u svakodnevnim situacijama bori s napadajima panike. Naime, često se dijele savjeti, no nedovoljno onima koji su na drugoj strani.

Ljudi često ne znaju kako pomoći, evo evo nekoliko savjeta od dečka čija se djevojka bori s ovim danas najpopularnijim problemom:

        • Nemojte ju svaki put zagrliti, to može pojačati strah
        • Nemojte se ljutiti, njezina šutnja nije ‘durenje’
        • Pomozite joj s disanjem tako da dišete glasno i sinkronizirano
        • Pomozite joj ritmičnim dodirima da smiri disanje
        • Možete reći ‘Sve je u redu, smiri se.’
        • Ako mora leći ili sjesti na pod, učinite to i vi, da nema osjećaj kako je sama
        • Napadaji panike mogu se dogoditi bilo kada, nemojte se ljutiti zbog toga